Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 15:41:58 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Tyle ze Linuxowcy nie widza zadnych porzadnych systemow poza Linuxem i
>kolo sie zamyka bo kazdy inny system bedzie z gruntu zly :) Ale to tak
>poza tematem :)))

widza widza. nazywa sie OS/2 , FreeBSD. to jesli chodzi o platformy pecetowe.
a ty widzisz tylko windy. gratuluje szerokiego widzenia :)))))

>Nie, po prostu NT jest systemem nieco inaczej pomyslanym niz Winda 95. I
>na prawde nie pada.

podaj mi IP takiego NT to ci pokaze jak nie pada :)))))))
a jak nie padnie, to i tak zapcham mu procesor na maxa tak, ze twoj NT
bedzie sie wlokl jak krowa. probujemy ?

>Wiesz, na bylejakich kartach, sterownikach z NET-u to
>ja sobie odpale DOS-a i tez mi bedzie dzialal :)

wiec uzywaj dosa zamiast windy skoro tak go kochasz :)

>Jurand

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |