Re: Linux contra swiat.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 15:31:18 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>ron z
>=EA
>
>Nie ma problemy tylko to chwile potrwa, ale nic mi nie padnie.

powiedzmy.....

>Niekoniecznie, NT jest systemem duzo bardziej stabilnym niz W95. Tak ze
>programy beda badz co badz pracowaly sprawniej.

nt, w przeciwienstwie do g95 ma porzadna ochrone pamieci. niestety
zbyt wiele jego modulow pracuje bez ochrony. w kazdym razie pod nt
wszystko dziala wolniej niz na g95, zaleta jest ze sie nie zatyka na
byle bzdurze, co nie znaczy ze jest nie do zatkania. przyklad ? ano
telnecik na 135. w linuxie zaden z tych problemow nie wystepuje.

>Coz, takie sa prawa rynku - ten kto ma pieniadze i umie zareklamowac swoj
>produkt wygrywa. Pod warunkiem oczywiscie ze produkt przynajmniej w 50%
>odpowiada temu co jest w reklamie :)

racja. to sa prawa rynku. jak ofiara nie wie jak szukac, to lapie sie
na to co mu pod nos podsuna jak temu psu na lancuchu :))))

> Jurand

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |