Re: Linux contra swiat.

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 11:26:50 MET DST

On 15 May 1997, Jacek Osiecki wrote:

> Jeśli uda Ci się za pomocą Drag&Drop w Windozach skopiować 100 stron z
> rysunkami z jednego programu do drugiego bez padu "systemu", to gratuluję
> wytrwałości :)

Nie ma problemy tylko to chwile potrwa, ale nic mi nie padnie.

> Równie "sprawnie", jak pod G'95 :)

Niekoniecznie, NT jest systemem duzo bardziej stabilnym niz W95. Tak ze
programy beda badz co badz pracowaly sprawniej.

> Raczej ta bardziej narażona na bzdurne reklamy Microzy...

Coz, takie sa prawa rynku - ten kto ma pieniadze i umie zareklamowac swoj
produkt wygrywa. Pod warunkiem oczywiscie ze produkt przynajmniej w 50%
odpowiada temu co jest w reklamie :)

A jak sie na Windowsach przejechales ?

                                                Jurand