Re: Linux contra swiat.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 00:39:06 MET DST

Dnia Tue, 13 May 1997 10:05:01 -0400, Andrzej Lewandowski napisał(a):

>na czym polega profesjonalna produkcja oprogramowania. Nawet tym,
>ktorzy sie taka produkcja zajmuja, ale na skale, powiedzmy
>1000 czy 10,000$ za projekt. Perspektywa sie zmienia jak sie
>doda pare zer. Tak jak przy przejsciu od warsztaciku naprawy
>samochodow zlokalizowanego u szwagra w garazu do fabryki samochodow.

Tylko po co o tym mówisz? Bo nikomu nie wmówisz, że ktoś rozsądny powierza
miliony dolarów Windblozie i jest zdrowy na umyśle :)

>Na dodatek dochodzi aspekt emocjonalny. Linuxowcy KOCHAJA swojego
>Linuxa i wszelka dyskusja nie ma sensu. My girlfriend jest zawsze

Raczej Windoziarze nie widzą niczego poza Microzą... Wbrew temu, co
powiedziałeś, Linuxowcy nie mają nic przeciwko PORZĄDNIE napisanym systemom
operacyjnym...

>MS pada, bo sie go puszacza na procesorze podkreconym z 60MHZ na 200,
>z no-name video karta i sterownikami z NETu, wszystko poskrecane
>na sznurki i gume do zucia. Mnie jakos NIGDY NT nie padl. Ciekawe
>dlaczego? Czy ze wzgledu na moje chody w MS?

Ciekawe więc, czemu na tych podkręconych zegarach, bylejakich kartach itd.
linux chodzi bez problemu... :)
A to, że NT-ek nie pada? Cóż, cuda się zdarzają...

Chociaż nie widziałem większej bzdury niż reklama Microzy, że NT to "jedyny
bezpieczny system"... :)

>Na dodatek, free lunch jest z reguly drozszy od tego placonego.

Zależy jaki i gdzie otrzymany :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|