Re: Uziemienie monitora

Autor: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 15 May 1997 - 23:06:20 MET DST

Sylwek Orlik <sylor_at_polbox.com> wrote:
: Numerka aktualnej normy nie podam bo go nie znam, ale na pocieszenie dodam,
: że u mnie w domu funkcjonuje instacja nawet bez uzerowania ochronnego -
: bezpiecznik na przewodzie zerowym - i okazuje się, że tak też można. Z tego
: co wiem nie jest to sprzeczne z żadnymi przepisami, bo instalacja jest
: stara, a wtedy się takie robiło i już.

Bezpiecznik na przewodzie zerowym? Pokaz elektryka ktory podlaczyl to do
elektrowni, a zabierzemy mu uprawnienia.

J.