Re: Uziemienie monitora

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Sat 17 May 1997 - 00:42:16 MET DST

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
> Bezpiecznik na przewodzie zerowym? Pokaz elektryka ktory podlaczyl to do
> elektrowni, a zabierzemy mu uprawnienia.
>
> J.

Przecierz napisałem, że instalacja jest stara. Elektryk pewnie już dawno
nie żyje (ale nie z powodu porażenia prądem, tylko zbyt podeszłego wieku),
a przed bodaj 1957 rokiem takie właśnie były normy. Ja oczywiście już dawno
zastąpiłem bezpiecznik b.g. drutem, ale w skrzynce na klatce schodowej
bezpiecznik jest nadal.

Sylwek Orlik