Re: Uziemienie monitora

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Thu 15 May 1997 - 21:25:00 MET DST

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.HPP.3.95.970515083807.21032D-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> Hmmm powiem ci tak - nie wiem skad zasilacz o tym wie, ale moj wiedzial i
> dzieki temu mam jeszcze komputer. Niestety monitor np. nie wiedzial i
> spalil sie doszczetnie ( gosc z Optimusa powiedzial "Czy nie moglby sie
> pan skontaktowac z naszym serwisem bo w tym monitorze jest spalone
> wszystko lacznie z banka, bo to jest pierwszy taki przypadek..." ) a
> dlaczego mysle ze spalilby sie caly komputer ? Po prostu jak masz faze na
> obudowie to z automatu gdzies masz zero na zasilaniu, tam gdzie powinna
> byc faza. I plynie ci prad przez urzadzenia ale nie bardzo tam gdzie
> [...]
Odnosze wrazenie, ze nalezysz do ludzi ktorzy ogladaja telewizje z kijem
reku, zeby sie bronic przed "zlym" co wychodzi z okienka. Czy Ty wogole
wiesz co napises? Jezeli w monitorze wszystko bylo spalone, nawet banka, to
znaczy, ze wlozyles go do ogniska.
Czy moglbys sprecyzowac z jakiego automatu i gdzie konkretnie masz zero (na
jakim zasilaniu). A najlepiej narysuj schemat opisywanego przez Ciebie
"cudu" :-)

Sylwek Orlik