Re: Linux contra swiat.

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 14:51:24 MET DST

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
[..]
: : Przecież XFree jest nawet bardzo szybkie, a np. taki Corel 6.0 uruchomiony
: : via wine pod Xwin pracuje szybciej niż ten sam Corel uruchomiony na tej
: : samej maszynce ale pod win*.

: Hm, no coz - mam czasem denerwujace chwile gdzy czekam az netszkapa
: zechce zajac sie wyswietlaniem. Czesciej sie to zdarza na kiepskim
: komputerze pod X'ami niz na lepszej maszynce+NT ... wiec wychodzi na to
: samo.

Nie wiem czy mówimy o Linuxie nadal. Przynajmniej pod L jest kwestia tego, że
duża część binarki N* to statycznie zlinkowany Motif. N obiecuje dla Linuxa
w werssji 4.0x wersję zlinkowaną dynamicznie. Po za tym zapewne jeszcze
szybciej to działało gdyby szkapa została poludzku podzielona na moduły:
www, mail/news reader, edytor i inne dodatki. Tak to kupę czau traci się w
trakcie ładowania N* na zainicjowanie kodu, który nie jest i tak potem
wykorzystywany.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*