Re: Linux contra swiat.

Autor: Jarek Lis (lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 19:20:49 MET DST

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: : : Przecież XFree jest nawet bardzo szybkie, a np. taki Corel 6.0 uruchomiony
: : : via wine pod Xwin pracuje szybciej niż ten sam Corel uruchomiony na tej
: : : samej maszynce ale pod win*.
: : Hm, no coz - mam czasem denerwujace chwile gdzy czekam az netszkapa
: : zechce zajac sie wyswietlaniem. Czesciej sie to zdarza na kiepskim
: : komputerze pod X'ami niz na lepszej maszynce+NT ... wiec wychodzi na to
: : samo.
: Nie wiem czy mówimy o Linuxie nadal. Przynajmniej pod L jest kwestia tego,

Zwal jak zwal. Co mnie obchodzi dlaczego, jesli tak na oko to pod linuxem
netszkapa chodzi wolniej....

J.