Re: MMystique i bus mastering

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 00:42:16 MET DST

On 12 May 1997, Andrzej Pietruszka wrote:

> Lukasz Jakubowski (megadeth_at_.ci.pwr.wroc.pl) wrote:
> : Hejka!
> :
> : Jak slyszalem, ustawienie tej karty w tryb bus master powoduje
> : zwiekszenie jej wydajnosci. Jako ze peceta mam od niedawna, nie bardzo wiem
> : jak sie za to zabrac. Moze ktos mi cos podpowie?
> : Z gory dzieki.
>
> Nie wiem dokladnie jak jest z tym pod W'95 ale pewnie podobnie jak pod NT.
> Wtedy w panelu sterowania wybierasz karty SCSI, potem usuwasz uzywane
> drivery dysku i wstawiasz nowe z dyskietki (ew. innego miejsca). Po reboocie
> [...]

O kurcze... jak to niektorzy umieja zamieszac...

To jest proste jak budowa cepa - bierzesz sobie instalujesz sterowniki do
Mystique, potem reboot, potem w PAnel Sterowania/Ekran masz nowe zakladki
tam jest w pewnym miejscu kwadracik z napisem ADVANCED SETTINGS i wciskasz
to i juz jest to czego ci trzeba.

                                                Jurand