po co pisac "ppp" i "ppp"

Autor: _Krzys (krzyserv_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 00:28:26 MET DST

Informacja dla nie marnujących czasu;
żeby automatycznie zalogować się do TP potrzebne jest napisanie
login-scriptu
w windows 95 trzeba najpierw doinstalować program scripter.exe
(wybierz -> Mój Komputer\Panel Sterowania\Dodaj Programy\Instalator
Windows-Z Dysku, ścieżka dostępu \admin\aptools\dscript na CD-ROMie
instalacyjnym windows95)
po zainstalowaniu w Start\Programy\Akcesoria powinien się pojawić skrót
Dial-Up Scripting Tool [*]
edytorem tekstowym (np. Notatnik) należy plik o postaci;

proc main
waitfor "Username:"
transmit "ppp"
transmit "^M"
waitfor "Password:"
transmit "ppp"
transmit "^M"
endproc

-ważna wielkość liter (duże i małe) oraz opisy pytania - Username: i
Password: , myślę jednak , że TP wszędzie obsługuje tak samo

po zapisaniu pliku do np. c:\program files\accessories\tp.scp [**], trzeba
uruchomić scripter ( wg * ) i dla znajdującej się w lewym oknie nazwy
połączenia przyporządkować nasz plik [**] poprzez przycisk Przeglądaj
teraz tylko opcje
[ ] krokowo - podczas wykonywania (zaznaczone [v] ) po każdej linii program
się zatrzyma aż do naciśniecia klawisza spacji (pisze to z premedytacją bo
dla niektórych dowolny to np. ctr+alt+del) - opcja pozwala śledzić to co
wcześniej robiliśmy ręcznie
[v] uruchom terminal zminimalizowany - po co nam teraz ?
potwierdzić Zastosuj i Zamknij

zamiast "ppp" 1-go i "pp" 2-go można użyć ;
$USERID 1-sze
$PASSWORD 2-gie
zaś w okienkach user i pasword dial-up wpisac ppp x2

mam nadzieję, że się przyda
życzę powodzenia