Re: Sportster 33.6 external

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 23:22:05 MET DST

G.Mielcarek_at_iie.pz.zgora.pl (Grzegorz Mielcarek) writes:

> mam USR Sportster 33.6 external (ze Stanow) i cholerny problem. A
> mianowicie za zadne Chiny, nawet Ludowe nie moge uzyskac polaczenia.
> Probowalem z innymi modememami i dzialalo, a z tym cos jest chyba nie tak.
> Objawy sa nastepujace:

> Moze ktos podesle mi jakies sugestie, a posiadaczy podobnego modemu prosze
> o podeslanie mi zrzutow:

Po pierwsze - racz uzywac linii krotszych niz 80 znakow, bo niektorzy moga
nie chciec takich czytac.

Po drugie - znacznie lepsze od tych AT&I* bedzie ATI6, ktore zrobisz _po_
probie nawiazania polaczenia (i przed wydaniem komendy ATZ). I wyslesz na
liste/grupe, oczywiscie. Podobnie jak ATI5.

Po trzecie: moga zainteresowac Cie takie ATI*:

ati0
3361

ati1
78D7

ati7
Configuration Profile...

Product type International External
Options V32bis,V.FC,V.34+
Fax Options Class 1/Class 2.0
Clock Freq 92.0Mhz
Eprom 256k
Ram 64k

EPROM date 5/2/96
DSP date 5/2/96

EPROM rev 2.0
DSP rev 2.0

Dobrze jest (w tym modelu) dac na poczatku: AT&F1X4&W

--
Krzysztof Halasa