Sportster 33.6 external

Autor: Grzegorz Mielcarek (G.Mielcarek_at_iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 10:41:08 MET DST

Czesc,

mam USR Sportster 33.6 external (ze Stanow) i cholerny problem. A mianowicie za zadne Chiny, nawet Ludowe nie moge uzyskac polaczenia. Probowalem z innymi modememami i dzialalo, a z tym cos jest chyba nie tak. Objawy sa nastepujace:

 - jest komunikacja miedzy PC a modemem (sprawny kabel, porty itp).
 - modem wybiera numer, laczy sie, probuje sie dogadywac. Czasami udaje mu sie polaczyc (wykryc nosna), ale nie pojawia sie prompt z odleglego systemu. Po chwili modem sie rozlacza. Nie jestem laikiem w tych sprawach, ale w tym przypadku jakos zadnych efektow nie moge uzyskac. Modem probowalem pod Win NT oraz pod DOS'em, aby wyeliminowac sprawe systemu. Poza tym mam takze model internal WinModem i tam jest wszystko OK.

Moze ktos podesle mi jakies sugestie, a posiadaczy podobnego modemu prosze o podeslanie mi zrzutow:

at &i1
at &i2
at &i3
at &i4