Re: Instalacja driverow dla VIRGEA pod OS\2 WARP - problem

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 23:51:25 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

> To samo mialem z S3 Trio 64 na starych driverach przy 'przerasowanych'
> trybach graficznych, np. 800x600x64k przy 1 MB pamieci. Nowsze
> drivery pozwalaja wlaczyc w takiej sytuacji tylko 800x600x256k.
> Zmniejsz o rozdzielczosc albo liczbe kolorow - ta durna firma po
> prostu nie umie napisac porzadnych driverow do OS/2. Znik pisal
> niedawno na pl.comp.os.os2, ze maglowal w podobnej sprawie support
> S3 - bez efektow. Twierdza, ze karta potrzebuje dodatkowej pamieci
> na jakies bufory fontow czy do scrollowania, i nie da sie osiagnac
> [...]

??? A to nie o to przypadkiem chodzi, ze na CD/floppies z driverami
znajduja sie angielkskie fonty do angielskiej windozy, i on je instaluje?
Moze po prostu trzeba przegrac drivery (bez plikow *.fon, *.fo_) na
HDD, i instalowac z HDD, ew. podajac jako zrodlo fontow np. CD OS/2?
Albo lepiej wyciac wszystkie fonty z pliku *.inf z driverow.

--
Krzysztof Halasa