Re: Modem do 1100 PLN...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 00:14:22 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it writes:

> To nie jest najlepsze ustawienie ...

Moze. Okazalo sie, ze po AT%E2 troche sie poprawilo. W kazdym razie
udalo sie przeslac jakis_tam wazny plik, ktory nie chcial przejsc przez
2 tygodnie.

> A instrukcje czytales? Szkoda gadac jesli piszesz
> ze %E2 nie ma znaczenia ...

Zdaje mi sie, ze w V32b AT%E2 wlaczalo _fall_forward_, a to chyba nie
ma wielkiego wplywu na zrywanie? Oczywiscie, jesli fallback jest wlaczony?

Moze po prostu napisz jaki jest najlepszy init do nich, zadnej instrukcji
nie czytalem ani modemow nie widzialem, co najwyzej rozmawialem o nich.

--
Krzysztof Halasa