Re: ????? RADIOMODEMY ????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 23:14:50 MET DST

>a masz 20mln????
>dobre radio 10
>dodatki 5
>radiomodem 3-5
>z reszto to tylko 9600-14400
>ale internet za darmo!
>mozesz placic rachunki lub zaplacic 20mln :)

Oczywiscie guzik prawda. Radio moze byc jednozakresowe, nie musi byc
wcale dobre bo musisz gadac z bramka intentetowa znajdujaca sie zwykle w
niewielkiej odleglosci. Mozna takie nabyc za 50zl. Co rozumiesz przez
dodatki? Modem do tego kosztuje 70zl, badz ok. 300zl (TNC2 - calkiem
porzadny wynalazek). Predkosc max. 2400 + kompresja w pasmie 2M. W
wyzszych mozliwe wieksze predkosci, ale nie sa mi znane takie rozwiazania
(koszt niewiele wyzszy). Zainteresowanemu podalem prywatnym majlem adres
kontaktowy do bardziej kompetentnego ode mnie osobnika.

karpio

PS. Taka bramka dziala... 80cm nad moja glowa (znaczy w tym pomieszczeniu
w ktorym teraz siedze) z powodzeniem od dwoch lat. Nie sa wiec to wymysly
i jakies pierduly tylko praktyka ;)