Re: ????? RADIOMODEMY ????

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 11:41:49 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Oczywiscie guzik prawda. Radio moze byc jednozakresowe, nie musi byc
> wcale dobre bo musisz gadac z bramka intentetowa znajdujaca sie zwykle w
> niewielkiej odleglosci. Mozna takie nabyc za 50zl. Co rozumiesz przez
Nie mozna za 50zl. Dlugo szukalem, to wiem. Mozna kupic cos, co sie da
przerobic, ale czlowiek ktory dopiero zaczyna na pewno sobie z tym nie
poradzi.

>Predkosc max. 2400 + kompresja w pasmie 2M.
Efektywnie uzyskiwane predkosci sa znikome, tak na oko nie wiecej niz
20% fizycznej predkosci modemu jesli jestes sam na kanale.

> PS. Taka bramka dziala... 80cm nad moja glowa (znaczy w tym pomieszczeniu
> w ktorym teraz siedze) z powodzeniem od dwoch lat. Nie sa wiec to wymysly
> i jakies pierduly tylko praktyka ;)
No to u Ciebie sprawdzi sie najtansze radio. Ale zeby ten czlowiek z
Poznania dolecial do Twojej bramki w Lublinie na ukf-ie, to chyba musi
sobie zafundowac satelite, a nie radio za 50zl ;)

Pawel

ps. a poza tym to troche niezdrowo, jak Ci caly czas nadajnik wali po
glowie z odleglosci 80cm, nie?