Re: os/2: to be or not...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 23:24:11 MET DST

kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala) writes:

> OK. Niech mi ktos jeszcze wytlumaczy, czy jezeli chce sie pod linuxem
> bawic w newsy offline, to musze miec parke serwer + czytnik?

Nie. Patentow jest kilka, np. soup lub suck, ktore nie wymagaja serwera.

> Jesli tak jest, to niedobrze, bo kill dziala dopiero _po_ sciagnieciu
> posta, tak?

Jaki kill? W sensie zaznaczenia, ze ma nie sciagac jakiegos artykulu?
Tak, oczywiscie - ale kto by sie czyms takim zajmowal - listy sie czyta
(lub pomija), a nie zaznacza, co ma sciagnac, a co nie.

W przypadku kilku grup mozna sie spokojnie zmiescic w 1-2 impulsach
dziennie.

--
Krzysztof Halasa