Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 04 May 1997 - 20:40:29 MET DST

On 3 May 1997 20:41:04 GMT, stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Nie mam danych aby podawac takie statystyki ale
>mialem mozliwosc stwierdzic, ze komputer, ktory
>"swietnie pracowal pod DOS" nie nadawal sie do
>zainstalowania Multiuser DOS 7.

No coz - zdarza sie. Dlatego niektorzy majac napisane ze program jest
testowany na setce wymienionych komputerow kupuja jeden z podanych.

P.S. Mialem kiedys plyty 386, co nie dzialaly z dyskami Connera.
     Kto zawinil?

>Tego tez nie bylbym taki pewien. Jak sobie przypominam
>w epoce 286/386 nie bylo takich klopotow z ISA ...

Widac nie probowales wstawic NE2000 do AT, nie uzywales dwoch kart bus
master, itp...

J.