Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Fri 02 May 1997 - 22:12:47 MET DST

On 1997-05-01 KARPIO said:

>Dobrze rozumiem. Jak widac nie spytales czy komputer w danej
>konfiguracji bedzie dzialal. TCH nie sprzedal Ci tego razem, jako

Chyba zartujesz sobie :-((((
Oczywiscie TCH nie ponosi odpowiedzialnosci
za producentow ale mnie jako klienta nie
obchodzi kto jest producentem butow, z ktorych
lewy jest inny niz prawy i wymaga dolozenia
korkowej wkladki pod piete :-(((

>wlasnie jako zestaw. Jesli nabyles te czesci osobno to miej
>pretensje wylacznie do siebie ;) Nigdzie nie jest powiedziane ze
>wszystko ze wszystkim pracowac powinno.

Gadasz tak samo jak Microsoft, jak cos nie dziala
z W95 to znaczy, ze to cos jest do d*.*. W koncu jest
standard szyny ISA i wszystko co jest zgodne z
tym standardem powinno dzialac. Moga byc problemy
z szybkoscia zegara na szynie ale musi byc mozliwosc
ustawienia standardowego.
Jak pisalem wystarczylo uzyc kontrolera SCSI korzystajacego
z trybu DMA aby server wywalal sie od razu na starcie
nawet przy transferze 3,3 (najnizszym mozliwym do ustawienia).
Teraz z inna plyta dziala z transferem 8 (maksymalny mozliwy
do ustawienia to 10).
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;34;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive