Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzytkowych

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Fri 02 May 1997 - 22:12:57 MET DST

On 1997-05-01 alewando said:
>P.S. Przez dlugie lata walczylismy, bilismy bici palkami
>gumowymi, gazowani i polewani kolorowa woda o to zeby w
>PL dzialalo prawo podazy i popytu. Jedyna metoda uruchomienia
>tego prawa jest: "jak za drogo to nie kupowac". Problem tylko
>ze przestac kupowac musialby tak z milion ludzi... No, ale
>skoro kupuja, to cena jest dobra. Albo moze za niska?...

Dziwne ale chyba nie o to szla walka ... :-(((
Pewne rzeczy ludzie kupuja po prostu bo musza
widac nie byles obecny na lekcjach ekonomii a
Twoja gadka zywo przypomina mi niektorych
naszych nawiedzonych ekonomistow. Fabryki nikt
nie chce kupic wiec ja sprzedamy za symboliczna
zlotowke temu zza granicy kto da odpowiednia lapowke
bo Polacy nie maja pieniedzy z prostej przyczyny :
komuna zabierala wszystko wlasnie na te inwestycje,
ktore teraz maja bys sprzedane obcemu kapitalowi
za grosze bo nie ma popytu :-(((
Troche to nie na temat przepraszam wiec wszystkich,
ktorych to nudzi ale nie moge spokojnie czytac takich
pseudonaukowych glupot.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;32;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive