Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 03 May 1997 - 12:35:02 MET DST

On 2 May 1997 20:12:47 GMT, stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>Oczywiscie TCH nie ponosi odpowiedzialnosci
>za producentow ale mnie jako klienta nie
>obchodzi kto jest producentem butow, z ktorych
>lewy jest inny niz prawy i wymaga dolozenia
>korkowej wkladki pod piete :-(((

Raczej nazwijmy to tak, ze jak kupujesz but 27 i wkladke 27, to
chcialbys zeby pasowaly do siebie :-).

>Gadasz tak samo jak Microsoft, jak cos nie dziala
>z W95 to znaczy, ze to cos jest do d*.*. W koncu jest
>standard szyny ISA i wszystko co jest zgodne z
>tym standardem powinno dzialac.

Ale sam wiesz ze nie zawsze dziala. Problem jest w tym, ze miej
pretensje do TCH, jesli kupiles u nich CALY komputer i on nie dzialal,
a nie jak zamowiles czesci luzem. Te typy ze soba nie gadaja i tyle.

Tyle ze ... przeciez wlasnie o tym pisalem :-). Naczytam sie newsow,
wyspecyfikuje dokladnie zestaw, TCH zlozy .... i czyja jest wina ze
zestaw nie dziala?

J.