AMD K5 1333

Autor: Tom (tomal_at_pulp-fiction.com)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 21:08:20 MET DST

Zamierzam sklecić sobie nowego pc,nie wiem tylko jaki zainstalować
procesor.Wstępnie założyłem że będzie to K5133.
Słyszałem jednak wiele historii na temat tego procesora:
1.są podrabiane (szlif z 100-tek)
2.krążą jakieś trefne partie (szybko się przegrzewają)
3.ogólnie wieszają się częściej niż intelowskie
Nie wiem co o tym wszystkim sądzić,w końcu taki Vobis sprzedaje
komputery z K5, więc powinno być ok.
Może to kwestia odpowiedniej płyty lub dobrego źródła dostaw?
Bardzo proszę o wszelkie opinie na ten temat.
Komputer wykorzystuje w wielu zastosowaniach(programowanie, gry,muzyka)
Czy nie obejdzie się bez intela (jakby nie patrzeć droższego o 200 zł)?
        Podrawiam serdecznie.Tom.