Re: myszka PS2 na RSa

Autor: Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 17:59:01 MET DST

MaG wrote:

> Pytanko :
> Mam myszke (HP) ze zlaczem PS2 , zaopatrzylem sie nawet w przejsciowke
> do RSa (bo takie tylko zlasze mam na plycie ;) i ..... nic nie dziala.
> Jak to zrobic zeby mysz PS2 mogla byc uzywana przez RSa ?
(ciach)
Czesc!
Ja tez wielokrotnie probowalem z taka przejsciowka i nic, a myszy to
oryginalny MS i rownie oryginalny Logitech.
Technicznie myszy PS/2 roznia sie znacznie od RS-owych wiec niby brak
powodzenia na tym polu jest zrozumialy, ale te przejsciowki ...
Gdyby ktos mial jakies doswiadczenie ja rowniez oczekuje informacji.
Przemek.