Re: Automodyfikacja kodu programu

Autor: Bogdan Gajewski (bogdang_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 19:10:43 MET DST

Maciej W. Rozycki napisal:

> Sprawdzenie nastepuje wedlug adresow liniowych,
> a nie fizycznych.

>Znaczy to tyle, ze jezeli do owego obszaru dobierzesz
> sie przy uzyciu innego adresu liniowego niz wynikajacy ze zsumowania
> adresu bazowego segmentu kodu i przesuniecia wewnatrz tego segmentu, to
> taka zmiana nie zostanie wykryta i kolejka nie zostanie uniewazniona.

Jednak dalej nie wiem jak wygenerowac ten sam adres liniowy
ktury by nie spowodowal uniewarznienia kolejki.

Moze chodzi ci o poslurzenie sie innym segmentem.

A czy jestes pewien ze mechanizm uniewarznenia kolejki
posiada juz Pentium a nie dopiero PPro.

--
--------
Bogdan Gajewski       bogdang_at_free.polbox.pl