Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzytkowych

Autor: Paweł Neugebauer (snoopy97_at_cyberdude.com)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 15:54:38 MET DST

> Przy tych idiotycznych cenach kompaktów to nic dziwnego...
> Bo niby czemu krążki są dwu-/trzykrotnie droższe od kaset, podczas gdy
ich
> wytworzenie jest wielokrotnie tańsze? Zwyczajne zdzierstwo...**********
to zdzierstwo nazywa sie - podatkami - w Polsce sa tak ogromne podatki
(takze graniczne) na papier i drukarnie, ze albumy oplaca sie drukowac np
na Wegrzech, lub w drukarniach parafialnych ( maja immunitet ekonomiczny od
1180 - w roznym zakresie oczywiscie) - wiem, to PARANOJA.

NIE CHCIALEM rozpetac dyskusji, nie moglem sie tez powstrzymac ....

--
Pozdrawiam -
                                         Pawel Neugebauer

Il duce ha sempre ragioni .........