Re: 486 w Socket 7 ????

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 00:35:35 MET DST

Andrzej Karpinski <karpio_at_priam.umcs.lublin.pl> writes:

> Nie mialem K6 na warsztacie,
> wiec jednoznacznie sie wypowiadac nie zamierzam, moje zdanie wynika z
> dostepnych obecnie testow i porownan, ja jedynie na ich podstawie
> wyciagam wnioski. I wychodzi mi, ze cudowne K6 to kolejny niewypal AMD -
> poprawiony Pentium... 30-40% szybszy w stalym przecinku od K5-PR133 przy
> tej samej czestotliwosci zegara, z nieco lepszym koprocesorem (powiedzmy
> na poziomie Intelowskiego Pentiuma). Reszta potem - jak troche potestuje.

Wiesz, to nie bylby taki znowu niewypal. 40% szybciej od K5 przy tej samej
f zegara, robi jakies 1.3*1.4=1.8 czyli 80% szybszy od Pentium, co przy
233 MHz mialoby udawac Pentium 420 MHz (oczywiscie w mocy obliczeniowej
z cache, wiadomo ze przy duzych transferach tak by nie bylo).

Do tego koprocesor jakby z Pentium-233...

To by chyba bylo ok. Ale czy rzeczywiscie tak to bedzie...

--
Krzysztof Halasa