Re: problemy z kartridzem - Epson Stylus Color IIs

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 18:08:26 MET DST

At 14:28 97-04-29 +0200, you wrote:

> [...]
>Sprawa komplikuje sie, gdy wymienia sie kartridz przed calkowitym
>skonczeniem poprzedniego - system pokazuje, ze nie ma atramentu, mimo, iz
>on jest.
>W pewnym momencie jakosc wydrukow byla bardzo niska, a poniewaz posiadam
>refiller dolalem atramentu. Po pewnym czasie drukarka przestala drukowac
>- dolalem, ale niedlugo potem pokazala mi, iz juz nie ma atramentu.
>Dolalem, ale ona pokazuje to samo i mimo pelnego kartridza drukarka
>blokuje go i nie moge drukowac.
>Nie wiem jak zresetowac system lub go obejsc.

  Ja sie na tym nie znam ale ...
  prawdopodobnie drajwer drukarki sledzi ile sie wydrukow robi
  (mala drukareczka HP - taka czarna skosna) tez ma taki system.
  Drajwer pokazuje stan drukowania i ile jest atramentu.

  Jedyna metoda jest chyba wymienic kartrydz przez jakas procedure
  przewidziana w ustawieniach drukarki. Byc moze jest gdzies opcja
  "zmien kartrydz". Jak sie ja zrobi to drajwer bedzie wiedzial
  i zresetuje swoje ustawienia.

--
Romek