problemy z kartridzem - Epson Stylus Color IIs

Autor: Piotr Wrobel (cashi_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 14:05:07 MET DST

Epson Stylus Color IIs ma mechanizm, ktory idea polega na tym:
gdy kartridz sie konczy zapala si jedna kontrolka, gdy jest juz skonczony
zapala sie nastepna i drukarka zatrzymuje sie - nalezy wymienic kartridz.
Sprawa komplikuje sie, gdy wymienia sie kartridz przed calkowitym
skonczeniem poprzedniego - system pokazuje, ze nie ma atramentu, mimo, iz
on jest.
W pewnym momencie jakosc wydrukow byla bardzo niska, a poniewaz posiadam
refiller dolalem atramentu. Po pewnym czasie drukarka przestala drukowac
- dolalem, ale niedlugo potem pokazala mi, iz juz nie ma atramentu.
Dolalem, ale ona pokazuje to samo i mimo pelnego kartridza drukarka
blokuje go i nie moge drukowac.
Nie wiem jak zresetowac system lub go obejsc.

Z gory dziekuje za pomoc,
Piotr Wrobel