I co zrobic z takim Caviarem...

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 14:16:07 MET DST

Opisywalem niedawno maly problem z Caviarem. Karpio pisal kiedys, ze mozna
skrocic kabel IDE i wtedy opisane przeze mnie problemy ustapia. No ale
jest jedno duze ale - to ma byc dysk przenosny, a jesli wezme go do
kogokolwiek to watpie zeby ten osobnik mial akurat kabel IDE o 15 cm
dlugosci. Wiec ograniczam sie w ten sposob do tylko i wylacznie swojego
komputera a nie jest to zbyt wygodne ( noszenie danych na dyskietce ??? ).
No i teraz pytanie - jaki jest sens kupowac duze dyski Caviar ?
Ja postapilem tak, ze wymienilem owego Caviara na Seagate MEdalista PRO
2.5 GB i jestem z tej wymiany bardzo zadowolony - Seagate jest mniejszy,
cichszy i co by nie powiedziec szybszy od Caviara 22100. I chyba juz
Caviara nie kupie - do tej pory mialem o tych dyskach bardzo dobre zdanie,
ale to chyba lekka przesada.

                                                Jurand