Re: Program robiący programy instalacyjne

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 08:54:54 MET DST

> Co to jest skompresowany volumen Novella ??
> Po mojemu to on moze byc skompresowany dopoki nie zaczniesz dotykac
> plikow. Wtedy zajma tyle ile maja. A jak sobie ustawisz natychmiastowa
> kompresje to zarzniesz server.

nie jestem ekspertem od Novella (ja wiem że mieszkam w Rzeczypospolitej
Polskiej, ale czy ktoś tak mówi? Czepiasz sie facet), ale wiem że jest
kompresja i realokacja i razem daje to znaczne zmniejszenie objętości
programu na dysku sieciowym. Więcej wiedzieć nie muszę, bo od tego się
płaci administratorowi, żeby on wiedział.

> Hi, Hi
> Chyba jeszcze nie widziales volumenu Novella.
no do środka dysku to nie zaglądałem, zresztą potrzebowałbym niezłego
mikroskopu żeby te bity zobaczyć :)

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)