Re: os/2: to be or not...

Autor: stefan_at_pluton.pol.lublin.pl
Data: Tue 29 Apr 1997 - 08:41:01 MET DST

Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> pisze:

> Pine? Chlopie to XXI wiek prawie. Nie ma czasu na nieproduktywnosc.
> Jesy kupa gazdzetow do netu ktorych na linuxa nie ma.
> Linux nie jest mainstream OS...

Spróbowałbyś poczytać newsy tinem lub slrn, to zmieniłbyś zdanie.
Nie używam do tego Netszkapy czy innych wodotrysków bo nie mam
czasu na nieproduktywność :))))
A powiedz mi co takiego jest do netu
czego linux nie ma bo jakoś nie chce mi się wierzyć... poza
M$IE oczywiście (ale to nie byłby dobry przykład).

--
Tomasz Stafiński