Re: Program robiący programy instalacyjne

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 08:06:21 MET DST

Marx wrote:

> To będzie duża instalacja - masz rację. Miejsce nie stanowi problemu.
> Najprawdopodobniej na skompresowanym wolumenie Novella (w ten sposób
> zajmuje ok. 300MB)

Co to jest skompresowany volumen Novella ??
Po mojemu to on moze byc skompresowany dopoki nie zaczniesz dotykac
plikow. Wtedy zajma tyle ile maja. A jak sobie ustawisz natychmiastowa
kompresje to zarzniesz server.

Hi, Hi
Chyba jeszcze nie widziales volumenu Novella.

Tak naprawde to powinno sie mowic NetWare firmy Novell.

--
Pozdrowionka
   Janusz