Re: Program robiący programy instalacyjne

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 08:02:08 MET DST

Grzesio wrote:
> Rozumiem. To będzie instalacja serwera wszechczasów. Jedyny problem > jest
> taki, że 50 000 plików nieazleżnie od wielkości (ale przynajmniej
> jednobajtowe) zajmuje co najmniej 1,6 GB. Proszę mnie ostrzec o
> wyprodukowaniu takowej instalki; nie chciałbym sobie załatwić systemu...
To będzie duża instalacja - masz rację. Miejsce nie stanowi problemu.
Najprawdopodobniej na skompresowanym wolumenie Novella (w ten sposób
zajmuje ok. 300MB)
I nie pomyliłem się - naprawdę napisałem 50tys.
Dlatego musi być kompresja (choć na CD wchodzi bez problemu nie
skompresowane), ale nie taka staro-windowsowa ala.zi_, tylko cos jak
CAB-y.
A tak apropo - jest jakis polski program tego typu?

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)