Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (kir_at_telbank.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 08:29:21 MET DST

Od: Robert Kowalski[SMTP:robek_at_it.com.pl]
Wyslano: 28 kwietnia 1997 22:13

>Compaq potrafi w jednej serii komputerow wkladac dyski od 3 roznych
>producentow

Dziwne, kupowalem wlasnie (dla firmy) kilkanascie maszyn Compaq'a - dostalem
to co bylo zamowione:
dyski WD, kontrolery SCSI te ktore ja wybralem, CD'ki Toshiby......itp.

>No to jak ja ide do Compaq Deskpro 4000 to nie wiem jaki dysk tam zastane,
>jaki CD.
>W Compaq DeskPro 6000 z tej samej serii CD w jednym jest SCSI w drugim
>IDE!!!

Dalej sie dziwie, umowa to umowa, w warunkach zakupu podajesz co chcesz,
jesli nie moga spelnic wymagan stawianych przez Ciebie - to albo kopmpromis
albo ..... inny dealer :-))

Jedynym rozczarowaniem (ale bylem uprzedzony) byla karta graf. (Cirrus 1
mega) w Compaq deskpro 2000 z 17" monitorem.
Po dopakowaniu Diamonda jest OK.

Sam preferuje skladaki ( ta cena i mozliwosc wyboru komponentow :-))
ale do powaznych zadan - a takie sa w firmie/ach - stawiam markowe (i to po
sporej selekcji)
Pozdrawiam
Krzysztof Kobus