Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 19:23:39 MET DST

On 28 Apr 1997 12:20:16 +0200, padam_at_free.polbox.pl (Przemyslaw

> [...]

>ktory w czesci znajduje sie na hdd, ale da sie to przezyc.
>Ciagle nie rozumiem Twego tak osobisego, negatywnego stosuneku do firmowego
>sprzetu. To bardzo wygodne w obsludze i serwisie gdy wszystkie komputery
>(lub duza ich wiekszosc) jest tej samej firmy. Komputer Acer'a otwieram w 7s
>- bez srubokreta! [...]
>Na szyne do drugiego hdd, ktory mialem zamontowac w Compaq'u (KIT
>SPS-H/DRV,BRKT/3.5 BAY 196440-001 - a jakze ;>> czemu by nie) musialem
>czekac 3 (trzy) miesiace, o cenie nie wspomne - sam ja szybciej wykonalem...

I Ty nie rozumiesz naszego stosunku do firmowego sprzetu? Jednym tchem
wymieniajac kilka powodow... [P.S. swoj komputer to ja otwieram w pol
sekundy, ale takich obudow nie robia juz od dawna :-(]

>Ciekawe jest dla mnie rowniez stawianie serwera NetWare na squadaku -
>gratuluje mocnych nerwow. Kombinacja SFT III - 2 squadaki to juz chyba nawet
>nie lekkomyslnosc (nie pamietam kto sie pod tym podpisal).
>Wystarczy zajrzec sobie do dowolnej encyklopedii Novell'a i zobaczyc ile
>sprzetu nie wspolpracuje ze soba lub co gorsza udaje, ze wspolpracuje - i
>jest to sprzet firmowy.

I to ma byc argument? Mam kupic firmowy sprzet, dlatego zeby miec z
nim klopoty? To juz wole skladaka - tez na poczatku bedzie sprawial
klopoty, a naprawic latwiej - plyte pod pache i "dobra, ale prosze
inny model".

>Wiec jezeli kogos stac na SFT III i go naprawde potrzebuje to stawia
>FIRMOWY, sprawdzony sprzet, a nie ryzykuje, ze za mniejsze pieniadze moze mu
>sie akurat uda i nie bedzie sie sypac.

Jak sam piszesz - tez sie ryzykuje. Moze mniej, moze krocej, i dlatego
jesli komus na tym zalezy to kupuje sprawdzone rozwiazania. A widac mu
zalezy, skoro sie wykosztowal na SFT III.

>Firmowe komputery o architekturze servera sa badz co badz testowane na
>okolicznosc pracy pod tym czy innym systemem.

Ja tez testuje skladaka na okolicznosc pracy pod danym systemem :-).

J.