Re: Dziwy G95

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 19:38:15 MET DST

Ja ma zawsze taki proble jesli wyjme dysk z kompa i zastapie innym
(wyjmowalny nie jest primary) a potem to samo z powrotem. Efekty takie
zaczely mi sie pojawiac po przerobieniu partycji FAT32 na 3 partycje FAT16
Partition Magic'em 3.0 i wygoleniu nieszczesnego Memphis z dysku. Na razie
z tym zyje, nie chce mi sie wyczesywac dysk 2,5 GB z Windows NT i Windows
95 zeby pozbyc sie glupich komunikatow.

Pozdrowka

Robert Kowalski