Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 12:02:09 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: Myszke tez masz przy serwerze?

O ile maszyna jest "nie firmowa", to myszke moge spoko zorganizowac
praktycznie skadkolwiek - latwiej o mysz na DB-25/9, niz o przejsciowke.

: >(b2) Dlaczego dwoch ludzi? Jeden wypada na chwile "na miasto" i wraca
[...]
: A drugi w tym czasie pije herbate. No chyba ze to pania Zuzie wysylasz
: do sklepu po myszke.

OK, w tym sensie masz racje. Ale osoba, ktorej "narzedzie pracy ma
przestoj", pije herbate niezaleznie od tego, czy czeka na powrot
kogos ze sklepu, czy na przyjazd serwisu :)

: P.S. Ja tez twierdze ze dobre skladaki sa lepsze, ... ale nie pod
: KAZDYM wzgledem.

Tu sie niewatpliwie zgadzamy.

--
	Leszek.