Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 27 Apr 1997 - 23:23:21 MET DST

In article <335DD33A.31DF_at_rodan.pl>, Pawel Paroń wrote:

>Racja. Ale sa tez inne powody, dla ktorych duze firmy kupuja w duzych
>firmach. Np. jestes tzw. "stalym klientem" i w zwiazku z tym masz spore
>znizki, i juz konkurencyjnosc cenowa szwagrowej firmy spada. A zostales

... A i tak po obniżkach ceny squadaka są 2x niższe niż Compaqua ;)

>tym klientem, bo np. kupiles od HP serwer unixowy za powiedzmy 100 000$.
>I chyba nie powiesz, ze potrafisz mi zlozyc serwer HP9000? Albo jeszcze

A czy panowie z HP złożą mi Onyxa?
Takie argumenty są trochę bez sensu... Jeśli chcesz kupić konkretny sprzęt,
chroniony prawnie, to nikt Ci go nie złoży poza producentem...

>sobie taki zmajstrowalem. Ale nie powiem ile czasu zajelo mi doginanie
>blaszek, dokrecanie srubek, smarowanie wiatraczkow, regulacja ostrosci
>monitora, itp., byl to proces raczej dlugi i mozolny ;)

Wprawa, wprawa i jeszcze raz wprawa :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|