Re: Klopocik z pamiecia

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 14:17:58 MET DST

> Hm, myslisz ze dos 6.2x, i Win 3.11 byly kiedykolwiek sprawdzane
> przez MS na wspolprace z himem,emm386 i mscdex 95?

byly sprawdzane z dos 7.0, ktory jest jeszcze bardziej popierdzielony.
poza tym ja sprawdzalem i dziala, wiec nie marudz mi tu ;) a wszystkie
programy twierdza, ze mam nowsze wersje driverow i nowsza wersje
specyfikacji vcpi.

> I to pisze czlowiek co namietnie wlacza 83 MHz :-).

Stawiam stabilnosc ponad wydajnosc. Maksymalna wydajnosc ktora zapewnia
stabilna prace. Nie znosze natomiast niepotrzebnego spowalniania sprzetu,
co uwazam za skrajny kretynizm. 83MHz nie ustawiam w komputerach
klientow, chyba ze jestem swiadomy, ze klient jest swiadomy i sam o to
poprosi.

> ... albo sam wczesniej te ws wykasowal, albo ta plyta ma problemy z
> rozpoznaniem tych akurat pamieci.

Albo serwisant-skladacz-partacz nie zajrzal nawet do BIOSu bo komputer i
tak dziala wiec szkoda czasu... Ale kogo to obchodzi... ehh te skladaki.
Co rozumiesz przez "rozpoznawanie pamieci przez plyte" ? Conajmniej
niejasne okreslenie. Moglbys uscislic?

karpio