Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Mariusz (qbit_at_alfa.nask.bialystok.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 13:53:26 MET DST

In Article<3363daca.3176544_at_news.icm.edu.pl>, <rlukasz_at_geocities.com> writes:

> Chyba winda tu akurat nie zawinila...
> Podejrzewam sterowniki napedow CR-ROM...
>
> Mialem podobny problem.
> Nagralem plytke, na ktorej 1 katalog byl pisany malymi literami.
> W napedzie w ktorym nagrywalem (Yamaha 400tx), wszystko bylo ok.
Tez nagrywalem w napedzie Yamaha- modelu nie pamietam.

> Po wlozeniu plytki do Toshiby x8 nazwa katalogu pojawia sie ale proba
> wejscia do niego powoduje ze dostaje komunikat "Folder xxx does not
> exist". W Dosie nazwa katalogu jest pisana malymi (inaczej niz
> wszystkie) i dostaje komunikat "invalid directory"
>
> Gdy ta sama plytke wlozylem Aztecha x4 wszystko jest w porzadku w
> windzie, jak i w okienku dos. Tzn normalnie wchodze do katalogu i moge
> przeczytac znajdujace sie tam pliki. W sesji DOS nazwa jest ZAMIENIONA
> na pisana duzymi literami.
>
> Gdyby ktos znal wytlumaczenie tego zjawiska bylbym wdzieczny za info

I u mnie jest podobnie. Po probach w kilku napedach CD-ROM stwierdzam, ze
niektore czytaja ta plytke w calosci bez zadnych problemow a w innych nie
mozna wejsc do katalogw pisanych malymi literami.
Chetnie dowiedzialbym sie dlaczego???
Pozdrawiam,

---
			Mariusz