Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Robert Lukasz (rlukasz_at_geocities.com)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 12:37:01 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Tak to jest jak sie nagrywa plyty pod G95.
Chyba winda tu akurat nie zawinila...
Podejrzewam sterowniki napedow CR-ROM...

Mialem podobny problem.
Nagralem plytke, na ktorej 1 katalog byl pisany malymi literami.
W napedzie w ktorym nagrywalem (Yamaha 400tx), wszystko bylo ok.
Po wlozeniu plytki do Toshiby x8 nazwa katalogu pojawia sie ale proba
wejscia do niego powoduje ze dostaje komunikat "Folder xxx does not
exist". W Dosie nazwa katalogu jest pisana malymi (inaczej niz
wszystkie) i dostaje komunikat "invalid directory"

Gdy ta sama plytke wlozylem Aztecha x4 wszystko jest w porzadku w
windzie, jak i w okienku dos. Tzn normalnie wchodze do katalogu i moge
przeczytac znajdujace sie tam pliki. W sesji DOS nazwa jest ZAMIENIONA
na pisana duzymi literami.

Gdyby ktos znal wytlumaczenie tego zjawiska bylbym wdzieczny za info

pozdrawiam
Robert Lukasz rlukasz_at_geocities.com
http://www.geocities.com/TimesSquare/4726