Re: z "natury" do CAD'a - jak to zrobic ?

Autor: Mariusz Szymukowicz (manix_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 23:12:37 MET DST

Dnia 24 Apr 1997 16:39:25 +0200, ELEKP_at_elektron.pol.lublin.pl
(Eligiusz Pawlowski pr) napisal:

>Witam wszystkich !
>
>Mam taki problem :
>
>W pewnej firmie nalezy w programie CADowskim wykonac dokumentacje
>detali maszyn juz fizycznie istniejacych. Chodzi wiec o to, aby z
>"natury" wprowadzic do programu CAD ksztalty i wymiary bryl.
>Nie jest rowniez dostepna tradycyjna "papierowa" dokumentacja.
>Rodzi sie kilka pomyslow :
>1-zdjecie aparatem cyfrowym i transmisja do programu bitmapy
> jako podkladu do rysunku wektorowego (jakie rozdzielczosci
> maja takie aparaty, na jaka dokladnosc mozna by liczyc,
> jakie maja ceny, jakie wyposazenie ?),
> [...]

A może skaner trójwymiarowy, używany przy animacjach komputerowych w
nowych filmach. Widziałem raz jak skanowali głowę faceta do
francuskiego filmu "Kapitan Nemo" ( to nie błąd - film naprawdę
francuski i w całości komputerowy). Przeszkodą może być tylko cena -
nie wiem ile, ale domyślam się że dużo)

Miłego dnia życzę

Mariusz

MariuSZ SZymukowiCZ ### SZymeK ### SimoN ### ManieK ### ManiX
+++++++++++ mailto:manix_at_rubikon.net.pl +++++++++++