Re: Kompresja Rar

Autor: Mariusz Szymukowicz (manix_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 23:13:06 MET DST

Dnia 25 Apr 1997 09:40:44 GMT, "Maciej Kuczera"
<falcon_at_free.polbox.pl> napisal:

>Jakis czas temu skompresowalem sobie kilka bardzo waznych danych na
>dyskietki (backup na dyskietkach 8-))))))) ). Wyszlo tego 12 dyskietek
>samorozpakowywalnych (selfextracting).Wszystko bylo jakis czas ok az
>pewnego dnia byly mi potrzebne te pliki (*.xls) wiec zaczolem kopiowac te
>dyskietki na twardziela przy 6 dyskietce wywalil mi komunikat ze mam bad
>sectory na dyskietce jakims cudem udalo mi sie skopiowac ta dyskietke na
>dysk ale ten backup.r04 byl juz uszkodzony i w momencie dekompresji
>wszystko szlo dobrze az do tego felernego pliku backup.r04 od ktorego
> [...]

Spróbuj odczytać tą dyskietkę za pomocą HD-COPY. Parę razy uratowałem
w ten sposób dane z dyskietki.
Jeśli pakowałeś z opcją SOLID to wszystkie pliki rozpakowywane od
pliku uszkodzonego też będą uszkodzone (RAR tworzy niby jeden plik)

Miłego dnia życzę

Mariusz

MariuSZ SZymukowiCZ ### SZymeK ### SimoN ### ManieK ### ManiX
+++++++++++ mailto:manix_at_rubikon.net.pl +++++++++++