Re: Kompresja Rar

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 00:26:55 MET DST

On 25 Apr 1997 09:40:44 GMT, "Maciej Kuczera" <falcon_at_free.polbox.pl>
wrote:

>przy 6 dyskietce wywalil mi komunikat ze mam bad
>sectory na dyskietce jakims cudem udalo mi sie skopiowac ta dyskietke na
>dysk ale ten backup.r04 byl juz uszkodzony i w momencie dekompresji
>wszystko szlo dobrze az do tego felernego pliku backup.r04 od ktorego
>zaczal wypisywac przy dekompresji nazwa_pliku crc fail ale dekompresja
>szla dalej az do konca. problem w tym ,ze nie moge odczytac tych arkuszy w
>excelu. Czy ktos zna rozwiazanie tego problemu bede bardzo wdzieczny.

Jezeli archiwum RAR-a zostalo fizycznie uszkodzone, pomoc moze opcja
Repair - byla juz w starych wersjach. Pliki, ktore nie maja zwalonego
CRC dadza sie z takiego archiwum odzyskac.

Pozdrawiam
Artur

Artur Robert Stuczynski [stucz_at_free.polbox.pl]
Windows 95 są jak kobieta - przynajmniej raz
w miesiącu odmawiają posłuszeństwa...