Re: Czy niehomologowani mają jakieś prawa?

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 21:02:01 MET DST

Dnia Fri, 25 Apr 1997 16:53:12 GMT, kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl (Krzysiek
Mazur) napisał(a):

>Mam takie pytanie. Łączę się z Internetem przez TPSA. Krew mnie zalewa
>bo na mojej pięknej centrali codziennie tracę 4 impulsy (idzie sygnał,
>brak terminala, albo śmieci). To 25 PLN miesięcznie!!! Tak samo było z
>innymi modemami u mnie. Modem działa pięknie na innych centralach, nie
>jest to też sprawa obniżenia szybkości w ustawieniach modemu.
>
>Pytanie brzmi: czy mogę się awanturować w TPSA że mam beznadziejną
>linię, skoro używam niehomologowanego modemu?
Oczywiście, możesz się awanturować. :))
Na początku spytają się ciebie, czy masz modem z homologacją. Jeśli
dowiedzą się że nie, w najgorszym razie mogą nawet wyłączyć tobie telefon.
>Poza tym, dodzwonić się
>do mnie to jak wygrać w totka...podobno centrala jest cholernie stara
>na licencji francuskiej (20 w Gdyni)
>
>Czekam na porady,
>
>Krzysiek.
>
>P.S. aha! z innymi providerami problem W OGÓLE NIE WYSTĘPUJE!!!
To daj sobie spokój z 0-20-21-22 i wykup konto u dostawcy Internetu.
Zapłacisz więcej, ale nie będziesz miał problemów z połączeniem.
Ale skoro masz już konto e-mail na UG, słyszałem że, jakaś gdyńska firma
(nazywa się IT-NET, lub podobnie, znajdziesz ją w jednym ze spisów
providerów) oferuje konto testowe (WWW+FTP, jak TP S.A.) za darmo.
>--
>Krzysiek Mazur
> PL-ENG Freelance Translator

 -= Michał Jaskólski =- [jj_at_gdansk.sprint.pl]
  http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/jw23/ <= JWww23
   -[ Nie rób nic na siłę; weź większy młotek ]-