Re: Czy niehomologowani mają jakieś prawa?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 09:51:21 MET DST

On Fri, 25 Apr 1997 16:53:12 GMT, kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl (Krzysiek

>Mam takie pytanie. Łączę się z Internetem przez TPSA. Krew mnie zalewa
>bo na mojej pięknej centrali codziennie tracę 4 impulsy (idzie sygnał,
>brak terminala, albo śmieci). To 25 PLN miesięcznie!!! Tak samo było z
>innymi modemami u mnie. Modem działa pięknie na innych centralach, nie
>jest to też sprawa obniżenia szybkości w ustawieniach modemu.
>
>Pytanie brzmi: czy mogę się awanturować w TPSA że mam beznadziejną
>linię, skoro używam niehomologowanego modemu?

A kto Ci kaze mowic ze masz niehomologowany? Tylko najpierw sie
dowiedz jaki typ jest homologowany, zebys potrafil powiedziec
jaki masz modem :-)

Ale- jesli to brak terminala, czy ida smieci, to raczej jest to wina
routerow i modemow po stronie TPSA. Te typy tak maja.

Poklocic sie mozesz, szanse widze marne. Z pustego i Salomon ....
Jak bedziesz upierdliwy, to moze dla swietego spokoju cos poprawia.

J.