Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 18:53:12 MET DST
Mam takie pytanie. Łączę się z Internetem przez TPSA. Krew mnie zalewa
bo na mojej pięknej centrali codziennie tracę 4 impulsy (idzie sygnał,
brak terminala, albo śmieci). To 25 PLN miesięcznie!!! Tak samo było z
innymi modemami u mnie. Modem działa pięknie na innych centralach, nie
jest to też sprawa obniżenia szybkości w ustawieniach modemu.
Pytanie brzmi: czy mogę się awanturować w TPSA że mam beznadziejną
linię, skoro używam niehomologowanego modemu? Poza tym, dodzwonić się
do mnie to jak wygrać w totka...podobno centrala jest cholernie stara
na licencji francuskiej (20 w Gdyni)
Czekam na porady,
Krzysiek.
P.S. aha! z innymi providerami problem W OGÓLE NIE WYSTĘPUJE!!!
-- Krzysiek Mazur PL-ENG Freelance Translator kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl http://www.bg.univ.gda.pl/~kenel
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:03:45 MET DST