Czy niehomologowani mają jakieś prawa?

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 18:53:12 MET DST

Mam takie pytanie. Łączę się z Internetem przez TPSA. Krew mnie zalewa
bo na mojej pięknej centrali codziennie tracę 4 impulsy (idzie sygnał,
brak terminala, albo śmieci). To 25 PLN miesięcznie!!! Tak samo było z
innymi modemami u mnie. Modem działa pięknie na innych centralach, nie
jest to też sprawa obniżenia szybkości w ustawieniach modemu.

Pytanie brzmi: czy mogę się awanturować w TPSA że mam beznadziejną
linię, skoro używam niehomologowanego modemu? Poza tym, dodzwonić się
do mnie to jak wygrać w totka...podobno centrala jest cholernie stara
na licencji francuskiej (20 w Gdyni)

Czekam na porady,

Krzysiek.

P.S. aha! z innymi providerami problem W OGÓLE NIE WYSTĘPUJE!!!

--
Krzysiek Mazur
   PL-ENG Freelance Translator