Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 15:10:47 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: I co - wolisz sie przekonac ze nie jestes w stanie naprawic
: software'u, bo nie uzywany flop nie dziala?

Skoro juz mowa o koniecznosci naglych interwencji, to w ciagu pieciu minut
moge "na cieplo" podpiac flopa wyjetego z innej maszyny tez "na cieplo".

: a) na drugiej maszyni ktos pracuje, a Ty chcesz mu zabrac narzedzie
: pracy.

Znajde taka, na ktorej nikt nie pracuje. Serwer wytrzyma te godzine
bez klawiatury (bo nie wszedzie sa przelaczniki do kbd+monitor).

: b) dwoch ludzi zajetych przez godzine z powodu 20zl? Gdzie tu logika.
: No i sproboj kupic w godzine klawaiture do IBM'a, HP, lub Compaq'a

(b1) Jest to jedna z przyczyn, dla ktorych nie jestem zwolennikiem
     kupowania wlasnie markowych maszyn
(b2) Dlaczego dwoch ludzi? Jeden wypada na chwile "na miasto" i wraca
     z klawiatura, ktora za chwile podlacza gdzie nalezy.

: Albo w sobote..

Chcesz namiar na porzadna firme w Wwie, od ktorej da sie cos kupic w sobote?

: Placa 50. do tego podatki, ubezpieczenia, fundusz emerytalny, biurko,
: szkolenia - troche sie tego uzbiera.

A jak sadzisz, ile bedzie kosztowalo wykupienie supportu dla powiedzmy
kilkudziesieciu maszyn z czasem reakcji/usuniecia porownywlnym z tym,
ktore osiaga sie przy posiadaniu takiego kogos na miejscu? Jasne, ze
dla malej firemki zatrudnienie takiego goscia jest nieoplacalne; ale
to bardzo normalne, bo w takiej firemce ten gosc po prostu nie bedzie
mial co robic, i wydawanie forsy na niego bedzie przesada.

--
	Leszek.