Re: mysz mi zdycha

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 14:15:15 MET DST

mariusz jakubowski <mariusz_at_kserp.sejm.gov.pl> wrote:
>Co jakiś czas zdycha mi mysz: najchętniej w czasie startu Windows (3.11)
Hmm, mi tez zdycha, ale wylacznie podczas dial-upu. Sadzilem, ze jest
to spowodowane programem zliczajacym dlugosc polaczenia (automatycznie
sprawdza, czy polaczenie jest [to chyba detekcja DT-costam]). Nie
zastanawialem sie nad tym z braku czasu.
>lub wczasie ładowania dużego programu jeżeli ją w tym momencie poruszę,
W trakcie ladowania nigdy nie poruszam mysza - obsluga przerwania
myszy moze spowolnic ladowanie programu (w PIO oczywiscie) ;)
>ale okazjonalnie w dowolnym innym momencie, także w DOS-ie choć bardzo
>rzadko.
W DOS-ie nigdy. Bez dial-up tez chyba nie.
>Sprawdziłem, że maska przerwań zostaje zmieniona i przerwanie 4
>zablokowane.
>Sama zmiana maski przerwań nic nie daje ale program
^- co to znaczy? Pytanie na powaznie.
>zmieniający maskę i przejmujący na chwilę przerwanie pomaga (trzeba
>puruszyc myszką w czasie jego działania) i mysz jest reanimowana.
>Pomaga to także w Windows gdy uruchomię ten program w oknie DOS-owym.
U mnie pomaga wyjscie z Win :((
>Powyższe nie zależy czy mysz jest podłączona do COM1 czy COM2
>Co może być przyczyną zdychania myszy:
> mysz ? (ale to samo dla dwu różnych mysz)
Ja rowniez sprawdzilem kilka modeli. Na codzien uzywam Logitech Pilot.
> driwer ?
Oryginalny M$ lub Win311, lub Logitech 7.0
> płyta główna ? (ASUS T2P4)
Ta sama - to mnie sklonilo do tych wypocin.
> procesor ? (AMD90)
iP-133
> COM ?
COMu, COMu bo ide do domu...
(czy takie wstawki o watpliwym poziomie poczucia chumoru moga
zdyskredytowac nadawce w oczach uczestnikow powaznej dyskusji? Opinie
prosze prywatnie na moja skrzynke).

Pozdrawiam,
Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>